بهترین مکان های بازدید در تایلند
بهترین مکان های بازدید در تایلند
جمعه 8 آذر 1398 ساعت 19:28 | بازدید : 175 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

تایلند مجموعه ای از صحنه های انیمیشن است که شامل شهرهای شلوغ امروزی شلوغ با موتورسواری و توک تکس ها ، معابد بودایی با راهب های نارنج شده به رنگ نارنجی ، قبیله های تپه ای که صنایع دستی می فروشند ، مناظر سرسبز با دهکده های کشاورزی سنتی ، ویرانه های باستانی و سواحل خیره کننده سرشار از زرق و برق دار است. سواحل و تالاب های آبی. چنین پرتره فریبنده ای توضیح می دهد که چرا تایلند محبوب ترین مقصد سفر جنوب شرقی آسیا است.



کسانی که به دنبال گذراندن چند هفته در کاوش در جزایر گرمسیری هستند باید به سمت عکس های کامل جزایر تایلند بروند. اگر انرژی هیجان انگیز یک شهر پایتخت بیشتر سبک شما باشد ، بانکوک بیشتر از آنکه تجربه ای فراموش نشدنی را رقم بزند ، خواهد بود. برای رسیدن به چنگال طبیعت و درک بیشتر در مورد قومیت های مختلف در تایلند ، شهر چیانگ مای به عنوان نقطه پرش کامل به مناظر کوهستانی شمال خدمت می کند.

این نمای کلی از بهترین مکانهای بازدید در تایلند نشان می دهد که جاذبه های فرهنگی ، تاریخی و طبیعی از کجا می توانید پیدا کنید. برای اطلاعاتی در مورد محبوب ترین جزایر و سواحل تایلند ، این لیست جزایر را نیز مشاهده کنید.

Chiang Rai شمالی ترین شهر تایلند ، مرکز اصلی تجارت مثلث طلایی است که حاوی مرزهای تایلند ، لائوس و میانمار است. شهر شلوغی که همه چیز را برای همه ارائه می دهد ، Chiang Rai اغلب به عنوان پایه ای برای کاوش در مناطق اطراف مورد استفاده قرار می گیرد. این شهر در طول روز ساکت است ، وقتی که اکثر گردشگران بسته آن در سفرهای روزانه قرار می گیرند ، اما شب ها چراغ های نئونی چشمک می زنند و غرفه های سوغاتی و رستوران ها در عمل بهار می شوند. بازدید از تایلند.

هنگامی که فقط در یک روستای آرام در شمال تایلند ، پیایی اکنون یک شهر پررونق است که بخشی از حلقه پسر Mae Hong Son است که بین Chiang Mai و Mae Hong Son قرار گرفته است. با توجه به دره زیبا و فضای آرامش ، Pai یک مقصد مورد علاقه در میان کوله پشتی ها و گردشگرانی است که مایل به کشف منطقه هستند. با قرار گرفتن پای در کوهپایه کوهها گزینه های مختلفی برای پیاده روی و بازدید از قبایل تپه وجود دارد. همچنین فقط در خارج از شهر اردوگاه های فیل ، چشمه های آب گرم و آبشارهای زیبا وجود دارد. علاوه بر این ، رود Pai ماجراهای لوله و آب و سفید را ارائه می دهد.



برچسب‌ها: دیدنی تایلند ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور تایلند و آدرس thailandtor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 124
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 71
:: بازدید ماه : 69
:: بازدید سال : 2288
:: بازدید کلی : 26316